Piet

Goede en snelle service

Via internet besteld, betaald via Ideal en een uur later kon ik het bestelde ophalen.

Ronald besselink

Zeer goede service na bestelling van 2 zagen was er maar 1 geleverd de zelfde avond gebeld de volgende dag werd de zaagketting alsnog geleverd

Bestelling plaatsen en communicatie omtrent betaling en transport goed.
Bestelling plaatsen en communicatie omtrent betaling en transport goed.
niet tevreden over aflevering. De bezorging heeft 2 extra dagen geduurd omdat wij overdag niet thuis zijn. ik zie liever afhaalpunt in de buurt bij postagentschap of bij ah bv. zodat het pakket zo snel mogelijk zelf opgehaald kan worden.

duidelijke website en aanbod redelijk groot

pascal roijen

FDC.

Prima ervaring, de bestelde goederen werden piekfijn binnen de vooropgestelde termijn geleverd .

Gewoon goed

pervekt

Hans

Goeie service, snelle levering

Snelle levertijd.

René

Ik was eigenlijk op zoek naar een tweedehands kloofbijl op marktplaats. Daar kwam ik de advertentie van zaagkettingwinkel tegen met een wel erg mooie aanbieding. Aan het eind van de middag online... Ik was eigenlijk op zoek naar een tweedehands kloofbijl op marktplaats. Daar kwam ik de advertentie van zaagkettingwinkel tegen met een wel erg mooie aanbieding. Aan het eind van de middag online besteld, de volgende ochtend al bij mij thuis bezorgd! Ik was erg onder de indruk van de goede en snelle service. Daarnaast klooft de bijl als een malle!

De kloofbijl was ongeveer 35% goedkoper dan bij andere online winkels, was makkelijk besteld en werd supersnel bij mij thuis bezorgd.

Prima bedrijf, snelle levering van producten.