Paul

Snelle en correcte levering

Bijl besteld, deze was hier het goedkoopste. Direct de volgende dag geleverd, keurig verpakt.

Snelle bezorging, goede prijs

Max de ruiter

Uitstekend product, scherpste prijs, keurige levering op de afgesproken dag.

Snelle levering.

Ronald. K

Werd snel geleverd tegen goede prijs.
Werd snel geleverd tegen goede prijs.
Op de website werd alternatief aangeboden voor voorgemengde brandstof. Ik heb dat besteld. Toen ik later vroeg of dat alternatief (toevoegen aan benzine) zonder nadelen kon worden afgewisseld met voorgemengde brandstof, werd dat afgeraden. Als dat op de site had gestaan had ik dat niet besteld.

De kloofbijl was scherp geprijsd.

Uitstekend!

Duidelijke info en scherpe prijsstelling

L.A. van der Snel

1ste x zaagkettingen besteld.
Blijkbaar onduidelijkheid over de juiste schakel en dikte. Is er snel telefoonisch contact geweest waarna ik de spullen zeer snel binnen had.
Zeer goede...
1ste x zaagkettingen besteld.
Zeer goede service. Dank daarvoor.

Ja het meedenken. En het telefoon gesprek, maakt Online bestellen wel
Menselijk. Met als resultaat direct de juiste spullen voor een goede prijs.

Simon westerneng

Voor de eerste iets besteld en super snel geregeld

Het bestelde kwam niet overeen met hetgeen ik wilde hebben (waarschijnlijk gewoon verkeerd besteld door mij) na het terugsturen van het artikel met de juiste gegevens erbij wat ik wel wilde hebben... Het bestelde kwam niet overeen met hetgeen ik wilde hebben (waarschijnlijk gewoon verkeerd besteld door mij) na het terugsturen van het artikel met de juiste gegevens erbij wat ik wel wilde hebben lag het artikel de volgende dag in de brievenbus, super snel geregeld dus, dank hiervoor

Leo de Wit

Uitstekende service en snelle afhandeling van de bestelling.

Zeer klantvriendelijk

Udding

Een Stihl zaagketting voor een heel schappelijke prijs en vlot geleverd: prima!

- Schappelijke prijzen
- Vlotte levering