Ronald Floor

Zaagketting

Uitstekend geholpen en snelle ontvangst van het artikel

Klant

Perfecte zaagbroek

Mooie broek past geweldig en erg soepel bij het dragen top

Reom

Onkruidborstel

Snel en volgens afspraak geleverd

Henk Dunnik

Goede service, meedenken

Nadat ik een nieuwe zaagketting en vijl had besteld, werd ik opgebeld met de vraag of ik zeker wist dat ik een 4, 8 mm vijl wilde. Namelijk bij de bestelde ketting hoorde een 4mm vijl. In het boekje... Nadat ik een nieuwe zaagketting en vijl had besteld, werd ik opgebeld met de vraag of ik zeker wist dat ik een 4, 8 mm vijl wilde. Namelijk bij de bestelde ketting hoorde een 4mm vijl. In het boekje van mijn machine bleek het fout vermeld. Super dat ze even meedenken, en niet klakkeloos het bestelde opsturen. Dikke pluim!

Roel

donderdag besteld, vrijdag in huis. De track en trace app kon het product niet bijhouden

goed

John T

Prima ervaring!

snelle levering van prima producten!

Communicatie laat te wensen over

Ze hebben uiteindelijk het beloofde verzonden en ik heb het in goede orde ontvangen. Maar wel anderhalve week later dan van te voren was aangegeven (levertijd was al 3 weken). En zonder communicatie... Ze hebben uiteindelijk het beloofde verzonden en ik heb het in goede orde ontvangen. Maar wel anderhalve week later dan van te voren was aangegeven (levertijd was al 3 weken). En zonder communicatie daarover.
Ook toen ik een vraag stelde over de verwachte levertijd, werd daar niet op gereageerd.
Ik denk niet dat ik nog vaker bij deze webshop ga bestellen.

Doorgezaagd

Goede informatieve website, snelle levering en niet te duur.