Snel en correct heel gemakkelijk om iets te bestellen
Opzoeken volgens type machine is heel goed

Snelle afhandeling

Ik heb een aantal malen een nieuwe zaagketting besteld. Hoewel de website lastig is om het juiste product te vinden is wel alles te verkrijgen.
Zoeken op maar etc zou handig zijn.

Het bedrijf is zeer snel met levering: uitstekend!

Peter

Prima ervaring , bestelde goederen(17:00) na een 15 min al aan de vervoerder overgedragen, en de volgende dag binnen.

fijne en snelle afhandeling van de bestelling

Johan

Overzichtelijke en gedetailleerde productkeuze.

Vlotte hulp bij de te bestellen onderdelen.

Hij past ! Moet hem nog wel gaan gebruiken . Dus nog afwachten of hij voldoet

Goede levering !

Paul

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Groenendaal

Netjes en vlugge levering

R. Drogt

Snelle service duidelijke uitleg.

Guido Brusselmans

Bij het zoeken naar een kettingzaag via internet ben ik bijna ogenblikkelijk bij de juiste leverancier terecht gekomen.
Zaagkettingwinkel. Aangezien ik leek ben op het vlak van kettingzagen...
Zaagkettingwinkel. Aangezien ik leek ben op het vlak van kettingzagen heb ik , met de informatie via de webwinkel gegeven direct de keuze kunnen maken uit de benodigde zaagkettingen.
Soepele manier van betalen en 's anderendaags 's middags was het bestelde bij ons in België.

Ik heb wel nog naar info gezocht naar ronde vijltjes die zouden passen bij mijn aangekochte zaagkettingen. Misschien is het hier interessant van bij elke zaagkettingen een aanbeveling te doen mer de juiste diameter.?

Sterke prijs.
Ruim aanbod in verschillende merken.
Zeer snelle levering.
Ruim aanbod aan informatie om keuzes te maken.

Hans

Goede service, duidelijke afspraken, snelle levering! Aanrader! Scherpe prijzen!

Snelle verzending! Goede prijs!