Zeeeeeer tevreden

Henk

Uitstekende voorlichting op het product wat je koopt en een prima afhandeling.

Overzichtelijke winkel en hetgeen je via de website koopt heb je de volgende dag of een dag later thuis. (hangt af van het tijdstip van bestelling) Maar prima verzorgd.

Prima, snel verzonden, bestellen ging makkelijk

Snel verzonden, bestelproces makkelijk en helder

Els van Leeuwen

Prima ervaring, alles netjes per mail ontvangen omtrent de bestelling, vlotte afhandeling en product was snel bij ons binnen

Zeer goede kwaliteit Zibro kachel
Nette stevige jerrycan met vulling erbij

Marcel van der drift

Top en snel geleverd

ja een top product echt geen spijt van al tijd van gehoord maar nu gekocht en het is echt zo wat ze zeggen dit is top

Berckmans-prive

Online aankoop verloopt correct
en volledig zoals overeengekomen

Vlotte services
uitstekende uitleg op basis in dienststelling
van apparaat
mijn eerste kachel heeft 30j op de teller
werkt nog steeds optimaal

Paul Multibouw

Mijn ervaring is heel slecht,ik heb problemen met een nieuwe aangekochte zibro kachel van €400!!
Zoals verwacht verschuilt de dealer zich achter het feit dat er geen correcte(lees belachelijk dure) brandstof in gedaan is,dit is kant en klare bs daar ik met een ouder type zibro jaren alternatieve brandstof heb gestookt en nooit problemen heb gehad.
Uiteindelijk ben ik dus €400 verder en heb ik een kachel staan die niet werkt zoals het hoort en je als klant mag verwachten!

Niet echt

Heel goed

snelle correcte levering

Zeer blij

Alles was dik in orde

Paul Seyferth

Voorheen kochten wij de Zibro brandstof bij een bedrijf in de buurt. Nu bestellen we online, scheelt geld en veel tijd. De brandstof werd de volgende dag al geleverd. Geen gesleep meer. Prima... Voorheen kochten wij de Zibro brandstof bij een bedrijf in de buurt. Nu bestellen we online, scheelt geld en veel tijd. De brandstof werd de volgende dag al geleverd. Geen gesleep meer. Prima geregeld, bestelling werd direct bevestigd in de mail.

Snel en efficiënt is onze Zibro brandstof en hevelpomp geleverd. Prima brandstof zuinig in gebruik.