nee

Dja Raeman

Goede info telefoon

Snelle levering volgens afspraak! Helaas voor ons verkeerde kachel besteld, aan bij nader onderzoek blijkt kachel ook transportschade te hebben.
Weet nu eigenlijk niet zo goed wat te doen...
Weet nu eigenlijk niet zo goed wat te doen nu.
Gebruiken de kachel in een chalet en na een klein uur stopt hij er mee , dan geeft hij aan dat er meer geventileerd moet worden, maar dan is het nog lang niet op temperatuur hier.
Weten jullie en oplossing?

Rudi Franken

Prima service

snelle opvolging van de bestelling

Yves

Ik had dringend een degelijke petroleumkachel nodig van een goed merk. In de handel is vaak het goedkope nepwaar te vinden. Ik kwam toevallig op de website terecht en vond het topmerk aan zeer... Ik had dringend een degelijke petroleumkachel nodig van een goed merk. In de handel is vaak het goedkope nepwaar te vinden. Ik kwam toevallig op de website terecht en vond het topmerk aan zeer aantrekkelijke prijs. Goedkoper als in de handel of op andere sites, en op voorraad!

Degelijke omschrijving.
Bijna 30 % goedkoper dan in de winkel
Op voorraad

bvba Verhertbruggen-Roggeman

Zeer tevreden!
Heel eenvoudig om te bestellen en zonder problemen thuis gebracht. Zeer vriendelijke medewerkers!

Alles verloopt probleemloos!

Overzichtelijke site , snelle levering

snelle levering

Bestelling van filters voor onze luchtzuiveraar..

Ergin Senlikoglu

Ik had speciaal als opmerking bijgeschreven voor pakje voor de deur te leggen indien niemand thuis.
Maar ze hebben het toch meegenomen en aan een afhaalpunt achtergelaten.
Voor de rest...
Maar ze hebben het toch meegenomen en aan een afhaalpunt achtergelaten.
Voor de rest redelijk snel aangekomen. Nu moet ik het nog steeds van de afhaalpunt gaan halen, wanneer het uitkomt met mijn werk.

Ria

Geweldig, goede service. Zondag besteld, dinsdag geleverd.

Snelle service. Goede kwaliteit prijs verhouding.