Ik had verschillende vragen en kreeg altijd snel een correct en duidelijk antwoord

Snelle reactie van de antwoorden en ook zeer snelle levering.

De Smet Rudy

Professioneel bedrijf

ja

M Schell

Heel erg goed. Omdat de levering niet zoals vermeld op de website voorradig was een telefoontje van een medewerker wanneer de levering eventueel zou komen. Perfect. Hier mogen andere webshops een... Heel erg goed. Omdat de levering niet zoals vermeld op de website voorradig was een telefoontje van een medewerker wanneer de levering eventueel zou komen. Perfect. Hier mogen andere webshops een voorbeeld aan nemen.

Klantcontact en snelle levering.

Sehr zufrieden mit Artikel und Lieferung

Gutes Produkt

Goed verlopen , heb bericht gehad dat ze het snel hebben bekomen de bestelling die ik heb gemaakt voor hun,
twee dagen na betaling en dan is het pakket in Duitsland aangekomen.
Zullen...
twee dagen na betaling en dan is het pakket in Duitsland aangekomen.
Zullen waarschijnlijk zeker nog bestellingen volgen .

Allrs is goed gelopen

Berry van den broek

Ik had een zibro brandstof zeefje besteld nu bleken er 2 types van tezijn en ik had de verkeerde ik een email gestuurd en samen tot een oplossing gekomen en binnen 1werkdag had ik hem al in huis... Ik had een zibro brandstof zeefje besteld nu bleken er 2 types van tezijn en ik had de verkeerde ik een email gestuurd en samen tot een oplossing gekomen en binnen 1werkdag had ik hem al in huis super bedankt jullie zijn toppers volgende bestelling gaat zeker weer via jullie

Snel schakelen,gericht naar oplossingen zoeken,en zorgen dat de klant tevreden is

Geen enkel probleem

snelle levering en de juiste wat bij anderen dikwijls niet het geval is

Vic

Zeer goede ervaring. Blij dat mijn aankoop via hun is gebeurd.

Ze hebben me persoonlijk op de hoogte gehouden wanneer ik mijn aankoop mocht verwachten. was zelfs een dag vroeger.

Frans Douw

Zeer goed. Ik had een verkeerde kachel besteld en dat was natuurlijk dom van me. Kwam echter ook omdat er een ander bedrijf is dat ook de naam Zibro hanteert op internet en ook deze kachels aanbied... Zeer goed. Ik had een verkeerde kachel besteld en dat was natuurlijk dom van me. Kwam echter ook omdat er een ander bedrijf is dat ook de naam Zibro hanteert op internet en ook deze kachels aanbied (twinseasons). Dat bedrijf vroeg mij te mailen en te bellen en liet vervolgens niets meer van zich horen. Toen ik daar samen met de medewerker van Zibrowebshop.com achterkwam hebben zij op een zeer nette manier een regeling met mij getroffen om de kachel terug te sturen en geld terug te krijgen. Een voorbeeld van ouderwetse klantvriendelijkheid!

Klantvriendelijkheid en degelijkheid