Schnelle Lieferung, unkomplizierte Transaktion.

Sehr gute Produktdetails im Shop, schnelles auffinden des gewuenschten Produktes

tijssen

Mijn ervaring met dit bedrijf is helemaal top

klant vriendelijkheid is 100 procent
adviesen zijn zeer duidelijk

Heb nog geen mening heb mijn product nog niet uit geprobeerd is nog te warm om de kachel te gebruiken.

snelle levering

Jos Tiel

Snelle reactie. Vriendelijk te woord gestaan na vragen.

Prima, overzichtelijke site en snelle levering

Laura Horten

We hebben een super goede ervaring met het bedrijf.

Gerard Mulder

Op afspraak geleverd en artikelen op voorraad

snelle levering met duidelijke documentatie

Ton

Er werd gebeld dat het type die ik besteld had niet voorradig was en dat ze alleen nog het showmodel in de winkel hadden staan of dat ik die dan wilde hebben. Helaas was vergeten klaar te zetten... Er werd gebeld dat het type die ik besteld had niet voorradig was en dat ze alleen nog het showmodel in de winkel hadden staan of dat ik die dan wilde hebben. Helaas was vergeten klaar te zetten voor verzending maar daar is netjes voor gebeld en toen waren inmiddels de nieuwe kachels binnen en is deze op gestuurd.

Georges-Pierre Tonnelier

J'ai reçu très rapidement et pour un coût bien moindre qu'au Brico mon filtre pour climatiseur Zibro P229 via votre entreprise.

Bien moins cher que Brico et rapide !

W. Broers

Niet zon duidelijke productomschrijving. Ik heb op de gok voor de P126 filters besteld omdat deze nergens aangeven staat op jullie site. Maar ze passen dus geen probeem..
service etc is...
service etc is goed....was idd de dag erna al binnen

Levertijd