GRAM

Snelle levering volgens afspraak.

L. Bolderheij

Snelle levering.

Originele onderdelen.

mw Nathalia

Prima product , klein formaat met veel warmte afgifte .

vlotte levering

Goede ervaring met bestelling .

Zeer goede ervaring. Goede service. Omdat zij het artikel niet de volgende dag konden leveren hebben zij mij gebeld met de mededeling wanneer dit dan wel zou lukken.

Service!

Snelle levering goed verpakt

Dries Slierings

Gemakkelijk bestellen, overzichtelijke en duidelijke shop.
Gemakkelijk bestellen, overzichtelijke en duidelijke shop.
De gekozen Zibro was niet direct te leveren zoals vermeld, maar wij werden nog dezelfde dag telefonisch op de hoogte gebracht, snelle actie van Zibrowebshop.
De vertraging was een paar dagen waar wij geen problemen mee hadden.

Snelle reactie als levering in gevaar komt.

D. Karlisch

Sehr schnelle und pünktliche Lieferung nach Deutschland.
Sehr schnelle und pünktliche Lieferung nach Deutschland.
Ein kleines Problem hatte ich mit den Email Antworten, da ich die Niederländische Sprache nicht beherrsche. Aber ansonsten hatt alles sehr gut geklappt.

Dieser Brennstoff ist zur Zeit in Deutschland nicht mehr erhältlich und der Preis ist unschlagbar. In Deutschland war er wesentlich teurer. Ich werde auf jeden Fall wieder im Zibrowebshop bestellen.

M.Drenth

Snelle levering.

Helderheid.

Verwarmt snel en is klein dus makkelijk te verzetten is in paar min al Heerink warm