Goede service en snelle levering

dekegel alain

Zeer betrouwbaar

correct

Jan Sinke

Prima service en snelle levering van materialen / producten.
De aangeschafte elektrisch aangestuurde kachel geeft prima warmte en is makkelijk in het gebruik een echte aanrader dus.
Wij...
Prima service en snelle levering van materialen / producten.
Wij zijn er zeer blij mee. De plus benzine die we erbij hadden besteld ruikt en walmt niet. kortom alle lof voor sibro
Anke en Jan Utrecht

De geleverde benzine plus, speciaal voor deze kachels ruikt niet en walmt niet dus zijn wij er wel uit en kopen geen andere benzine voor deze kachel. op de website snel te bestellen en de andere dag... De geleverde benzine plus, speciaal voor deze kachels ruikt niet en walmt niet dus zijn wij er wel uit en kopen geen andere benzine voor deze kachel. op de website snel te bestellen en de andere dag al geleverd een dikke duim dus.

Anke en Jan Utrecht

J. Baas

Juiste produkt en vlotte levering

A Van dijk

Snelle levering makkelijk product tevreden en betalen

Snelle reactie mail zodat ik wist dat bestellen gelukt was

Cager

Keurig.

Communicatie/verpakking producten.

F.G.F. van de Wetering

Kort na onze bestelling werden wij door ZIBRIWEBSHOP gebeld dat de bestelde brandstf niet te leveren was. Het aanbod wat we hiervoor kregen was super. Deze brandstof was duurder en kregen we voor... Kort na onze bestelling werden wij door ZIBRIWEBSHOP gebeld dat de bestelde brandstf niet te leveren was. Het aanbod wat we hiervoor kregen was super. Deze brandstof was duurder en kregen we voor dezelfde prijs. Ook op de vraag wanneer we het bestelde thuis konden onvangen, werd goed beantwoord en kwam 100% uit.

Goed advies en toezeggingen worden nagekomen / komen uit.

Jan de Ruyter

Duidelijke website. Helaas miste ik bij de betreffende artikelen de garantieperiode.

Zeer snelle levering

Jammer dat het gevraagde artikel, ondanks de belofte op de website, niet voorradig was.

Een persoonlijke mail en excuses

Guido

Excellent