R Beikes

Ik had eerst gebeld of de kous wel de goede was omdat mijn zibro kachel en niet tussen stond en keurig geholpen door de jonge man. de kous en een gloeispiraal besteld, toen werd ik gebeld door de... Ik had eerst gebeld of de kous wel de goede was omdat mijn zibro kachel en niet tussen stond en keurig geholpen door de jonge man. de kous en een gloeispiraal besteld, toen werd ik gebeld door de webwinkel dat de kous bij hun die dg binnen kwam en het dus 1 dag langer ging duren. heb de bestelling keurig op tijd gekregen.

telefonisch zeer goed te bereiken en zij melden het ook tegelijk over hoe en wat.

M.C.Puijk van Hoegee

Prima zonder problemen thuis bezorgt

k.christoffels

Goede service

netjes op tijd geleverd

Wij hebben een zolderkamer als hoofdslaapkamer en daar zit geen verwarming. De bij Zibrowebshop.com aangeschafte kachel is een mooie oplossing. Via de mail te bestellen artikelen worden na een korte... Wij hebben een zolderkamer als hoofdslaapkamer en daar zit geen verwarming. De bij Zibrowebshop.com aangeschafte kachel is een mooie oplossing. Via de mail te bestellen artikelen worden na een korte tijd per koerier netjes aan de deur gebracht. Voor ontvangst is de status van de zending ook goed te volgen.

Goede, degelijke artikelen en materialen. Goede omschrijvingen van het gebruik. Korte wachttijden van na bestellingen.

geleverd in een véél te grote verpakking, onnodig !!

de snelheid van de geleverde waar

Davy

Prima meegevallen eigenlijk snelle levering en alvorens ik er kocht prima en snelle reactie op men vraag indien ik nog iets nodig zou hebben zou ik het er zeker en vast bestellen gr

Snelheid van reactie en levering

Eduard de Vries

Zelf gevonden door te googlen. prima en snelle levering

Snel geleverd op tijdstip en plaats waar mij het beste uit kwam.

Al twee maal een bestelling gedaan, super vlotte levering, waarvoor dank

Zeer snelle bediening na 1dag had ik men bestelling hier in belgie heel netjes verpakt een dikke tien op tien kwa bediening men zibro camin vuurtje werkt nu nog beter een heel tevreden klant