Kenny

Uitstekend !!

supersnelle levering !!

Heb al eerder iets besteld en nu voor de 2de keer alles opnieuw geleverd op tijd en in prima staat.

Hc van Meer

Onze eerste aankoop is perfect verlopen.

Van Laer johan

Te vrede van de aankoop niet te vrede van de levering
Uitleg als ik als klant vraag het in de garage te plaatsen en niet bij de buren hou jullie dan aan de afspraak

Product redelijk snel gevonden. Zaterdags besteld. Volgens uw gegevens zaterdag verzonden en pas woensdag ontvangen. Dit terwijl Post-NL (heden) aangeeft dat het dinsdags bezorgd is; ofschoon... Product redelijk snel gevonden. Zaterdags besteld. Volgens uw gegevens zaterdag verzonden en pas woensdag ontvangen. Dit terwijl Post-NL (heden) aangeeft dat het dinsdags bezorgd is; ofschoon woensdagochtend nog wordt vermeld dat de bezorger onderweg is.

Bas

Duidelijke site en correcte levering!

Duidelijk en komt de afspraak na, levering op post.nl lokatie mogelijk

Gerrit

Goede uitleg over de producten

Zeer te vrede van het bedrijf, het juiste onderdeel gekregen en een snelle afhandeling.

chjm michielsen

goede behandeling.

Goed. Snelle nalevering van defecte batterijen. Ik had er niet om gevraagd maar het was Eigen initiatief. Dat heb ik erg gewaardeerd.