Geen bijzonderheden te melden

Nog steeds niks ontvangen kan ik sterren wegnemen ? Bestel hier nooit nog iets bij

Reactie Zibrowebshop.com:

Geachte heer,
Geachte heer,
Het klopt inderdaad dat uw order bij ons terug is gekomen. Er zijn twee niet succesvolle afleverpogingen gedaan. Aangezien u besteld heeft onder rembours (betalen bij aflevering) kan de vervoerder het pakket niet achterlaten bij uw buren.
Hierdoor is het pakket naar ons retour gestuurd. Hierna hebben wij u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken, echter konden wij u helaas steeds niet bereiken.
Het spijt me dat we u teleur hebben gesteld, echter hopen wij op uw begrip.
Bedrijfsreactie geschreven door: Leo

Els

Goede en snelle levering

Zeer snelle en correcte levering. Alles dik in orde.

nauwkeurige opvolging van de status van je bestelling: je weet steeds in welke fase het zit.

Wim Tiellemans

De afhandeling van mijn besteling is voor mij zeer tot mijn tevredenheid verlopen
correct, snel en zeer vriendelijk
wim Tiellemans
Rekem,Begie

snelheid

DE RYCK LINDA

ALLES GOED EN SNEL GELEVERD
.MET DANK lINDA

SNELLE LEVERING

Betrouwbaar en zorgvuldig

Doos was kapot , netjes over gebeld en toegelicht, geen enkel probleem

Robby van der ven

Snel en goed

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van zaken bij dit bedrijf. Ik had on-line een kachel besteld, maar een vriendin kwam met argumenten dat een laser kachel beter bij mij zou passen. Ik heb... Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van zaken bij dit bedrijf. Ik had on-line een kachel besteld, maar een vriendin kwam met argumenten dat een laser kachel beter bij mij zou passen. Ik heb gebeld en alles werd zo snel geregeld dat de af levering van de kachel niet werd uitgesteld. Super.

Zie hier boven