Er is een snelle reactie op gestelde vragen.

Er is de mogelijkheid vragen te stellen via chat

Piet Beeren

Van buren heb ik eens de zibro geleend. beviel zeer goed en bestelde hem per pc, zo snel met leveren had ik nooit verwacht. ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken. goede kachel bevalt goed.... Van buren heb ik eens de zibro geleend. beviel zeer goed en bestelde hem per pc, zo snel met leveren had ik nooit verwacht. ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken. goede kachel bevalt goed. een hoeraatje voor de Zibrowebshop.

Produkt is uitstekend bevalt goed is zeker aan te raden als men zo een kachel wilt aanschaffen,eenmaal aan, ruikt men bijna niets meer.

Fantastisch

Supersnelle levering.

René

Ik heb via het outled centrum een luchtbevochtiger met lichte gebruikssporen gekocht. Helaas bleek het product defect. Er was bovendien sprake van meer dan lichte gebruikssporen. Ik heb dit direct... Ik heb via het outled centrum een luchtbevochtiger met lichte gebruikssporen gekocht. Helaas bleek het product defect. Er was bovendien sprake van meer dan lichte gebruikssporen. Ik heb dit direct gemeld. Mijn klacht is direct opgepakt en zeer correct afgewikkeld. Binnen twee dagen had ik het aankoopbedrag terug.

Goede snelle afhandeling klacht

Goed tot zo ver.

n.v.t

Wil van Dooren

Heb alleen ervaring met de website en die is overzichtelijk en kan het gezochte product makkelijk vinden en bestellen.

Is ok, correct en stipt

Heel goede service..n'aanrader voor iedereen .

Fred

Snel gevonden op internet en een duidelijke website

Prima kwaliteit van geleverde produkten