Wij hebben dit product voor iemand anders moeten bestellen (omdat deze niet goed bekend is met internet), en hebben dit ook geregeld.

Degelijk

mooi op tijd

Flo Ind

Één dag na de bestelling was de levering al, fantastisch

een eervol bedrijf

Fred de Bruin

Brandstof en elektrische hevelpomp besteld en prompt geleverd.
Geen gesjouw met jerrycans meer, perfecto.

Huiskamp

Zeer goede ervaring. Verkeerde maat kousen besteld, makkelijk geruild heel snel de goede geleverd helemaal top. Kachel brand weer we zijn er erg blij mee.

Geweldig had verkeerde kousen. Keurig omgeruild geld terug mega top verzorgd. Jullie staan in mijn favoriet voor de volgende bestelling!!!

Nijs Marc

In tijden van digitalisering, een prachtig voorbeeld van hoe het zou moeten zijn,
een voorbeeld voor vele ondernemingen, proficiat!

snelheid, duidelijkheid

John de laaf

Prima volgens afspraak

Levering duurde 1 dagje langer dan afgesproken keurig nette mail gekregen alles prima verlopen!

P.M.C. Pereira

Internet shop, kwalitatief, begripvol, snelle levering ... vriendelijke postbode leverde de 20 liter vat in mijn gang ik woon 1 hoog en heb alleen een algemene trap

duidelijke administratie ( rekening online na het bestellen en vóór het betalen), i-deal de ideale betaal mogenlijkheid, ik heb iedere maand wel 2 vaten petroleum nodig en kom zéker terug om meer... duidelijke administratie ( rekening online na het bestellen en vóór het betalen), i-deal de ideale betaal mogenlijkheid, ik heb iedere maand wel 2 vaten petroleum nodig en kom zéker terug om meer te kopen.

Henri de Kort

Na een levering met kappotte verpakking en inhoud gebeld en meteen een nieuw artikel toegestuurd.
2de keer kwam het pakket wel heel aan.
Super goede service!
Bedankt
Met...
2de keer kwam het pakket wel heel aan.
Super goede service!
Bedankt