Paul D'Hondt

Zeer goed.

Snelle verzending, degelijke updates en aangenaam verrast dat de goederen niet worden verzonden via de bijzonder slechte en ondermaatse koerier DPD.

Particulier

Vlotte services

Meedenken. Vriendelijk personeel

G.R.van Vriesland

Netjes, snelle levering, klantenservice goed bereikbaar, ik heb gevraagd om een korting voucher omdat ik best regelmatig kachel petroleum bestel. Tot mijn verbazing werd mij meegedeeld dat korting... Netjes, snelle levering, klantenservice goed bereikbaar, ik heb gevraagd om een korting voucher omdat ik best regelmatig kachel petroleum bestel. Tot mijn verbazing werd mij meegedeeld dat korting pas mogelijk is bij afname van tenminste 100 vaten???

Zie boven

Baeten M.E.

Eerste ervaring en over de hele lijn een 10/10

Product precies omschreven met heldere uitleg. Zeer snelle en goed verzorgde levering. Ben 100% tevreden

BMI Consultant

goede service

prive persoon

doet wat het belooft

Ineke

Ik ben heel blij met mijn aankoop! De Zibro laserkachel is fantastisch, geeft prima warmte. Ook het feit dat ik alle benodigdheden in 1 koop kon aanschaffen was prettig. Bestellen ging eenvoudig en... Ik ben heel blij met mijn aankoop! De Zibro laserkachel is fantastisch, geeft prima warmte. Ook het feit dat ik alle benodigdheden in 1 koop kon aanschaffen was prettig. Bestellen ging eenvoudig en snel. Prima prijspeil. Snelle levering. Ook fijn dat er diverse betaalmogelijkheden mogelijk zijn. De Zibro is makkelijk te vullen, is veilig. Ik denk dat dit mijn gasrekening ten goede komt

Veel keuze, goede communicatie, prima prijspeil, snelle levering

Dierickx Luc

Nieuw

eerste bestelling

D v/d Vlist

Duidelijke uitleg van de producten

snelle levering

HUB KOONEN.

ALLES GOED GEGAAN LEVERING EN HET PRODUKT.GEWELDIG. HUB.

GOED PRODUKT GEWELDIG.