Christiaan Goddaer

Heel goed, het apparaat doet nog steeds uitstekend en de aankoop via internet is heel vlot gegaan.

Hakje

Super goede levering de volgende dag

Supersnelle levering de volgende dag. Andere internetbedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen????

Remco martis

Prima service we werden keurig op de hoogte gehouden van de levertijd en hij werd op de afgesproken dag geleverd

jan b.

Goede service werd zelfs telefonisch twee keer kontakt opgenomen voor een wijziging. perfect.

verandering door mij hadden hun prima opgelost. (ANDER AFLEVERADRES )

Jp verwest

Prima snelle levering

Prima 100% tevreden

Janine guyt, Organisatieadvies

1) duidelijke site.
2) bij mijn vraag over mijn persoonlijke situatie mbt het verwarmen van een ruimte, zeer aangename ervaring. Oprechte interesse en een proffesioneel advies.
3) een...
1) duidelijke site.
3) een zeer gulle oplossing aangeboden gekregen

Oprechte betrokken en zeer professionele adviezen. Echt de tijd nemen voor de klant en diverse telefoontjes naar mij gepleegd om mij zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn, nota bene in de... Oprechte betrokken en zeer professionele adviezen. Echt de tijd nemen voor de klant en diverse telefoontjes naar mij gepleegd om mij zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn, nota bene in de lunch pauze.

Goede en snelle service. Goede informatie over het aangekochte produkt.

Gerard

Positief, prima advies en het juiste en goede product

deskundigheid en advies

X

Vijt Ronald

Wij Belgen mogen een punt zuigen aan de klantvriendelijkheid en dienstverlening van onze "noorderburen"...dat is een bewezen feit.Ik heb zeker niet negatief toe te voegen aan online shoppen bij... Wij Belgen mogen een punt zuigen aan de klantvriendelijkheid en dienstverlening van onze "noorderburen"...dat is een bewezen feit.Ik heb zeker niet negatief toe te voegen aan online shoppen bij Nederlandse winkels.Nogmaals mijn dank daarvoor.

Vlotte afhandeling.Niet enkel wat jullie betr. maar ook andere waar ik bestellingen heb gedaan...Hollanders.