ccdeelen

We hadden nog al wat problemen met de levering van de het kacheltje gehad .
Wij zijn heel erg netjes behandeld en zij hebben het voor ons heel goed opgelost .

het reageren op vertragen dit is uit stekend geregeld

Stefaan Van Hoecke

Zoals verwacht goede service

Monique Willockx

Goede service

Goede service

Snel bericht terug van bevestiging, en binnen 3 dagen ook de niet op moment van bestelling aanwezige producten ook geleverd............ netjes op tijd en compleet

directe reactie als iets niet aanwezig was

Snelle en vriendelijke afhandeling

JHH Melis

Zeer te vreden over Zibrowepschop
Keurig op tijd en perfect verpakt ontvangen
Ik heb geen enkele klacht
JHH Melis

Snel en goed

Blijkbaar mag ik niet verder als ik hier niet iets neerzet, irritant

Blijkbaar mag ik niet verder als ik hier niet iets neerzet, irritant

Pasteels Danny

Voor de eerste maal met deze shop een bestelling geplaatst. Afhandeling tot de ophaling van de koerier is ok. Traceerbaarheid van de producten richting klant is niet geactualiseerd met de realiteit... Voor de eerste maal met deze shop een bestelling geplaatst. Afhandeling tot de ophaling van de koerier is ok. Traceerbaarheid van de producten richting klant is niet geactualiseerd met de realiteit of niet duidelijk te volgen. Maakt ook deel uit van snelheid van levering.

De telefonische contacten van de shop medewerkers bij het behandelen van vraagstellingen en/of vaststellingen ten behoeve van de klant. Ook de fairplay bij het voorstellen van oplossingen bij... De telefonische contacten van de shop medewerkers bij het behandelen van vraagstellingen en/of vaststellingen ten behoeve van de klant. Ook de fairplay bij het voorstellen van oplossingen bij retourzendingen.

Mijn bestelling plaatste ik na 5 uur en werd binnen 15 minuten terug gebeld. Het product was helaas niet meer op voorraad maar ik kreeg direct een ander ( beter) product aangeboden voor dezelfde... Mijn bestelling plaatste ik na 5 uur en werd binnen 15 minuten terug gebeld. Het product was helaas niet meer op voorraad maar ik kreeg direct een ander ( beter) product aangeboden voor dezelfde prijs. De volgende dag was het al binnen. Een erg goede service! En zeer tevreden met het product.

Snelheid en vriendelijkheid.