R.W. van Hutten

Via internet heb ik een Zibro kachel besteld. Een snelle bevestiging ontvangen en er is rekening gehouden met de voorkeursdag van aflevering. Allemaal keurig volgens het boekje.

Doen wat er beloofd is. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Annemarie

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Snelle, betrouwbare levering.

Positieve ervaring met bestelling van Zibrokachel. Goede telefonische informatie vooraf nav vragen en goed aftersales toen levering later kwam en batterijen ontbraken.

Heel klantvriendelijk en goede uitgebreide informatie aan de telefoon

Prima, snelle levering en prima spul

Erg goed

nee

Katmeisje's Online Cursussen

Top

Werd direct gebeld dat levering 4 dagen later zou zijn van 4 kachels. Had er met spoed 1 nodig. Die is direct verzonden.

Helemaal top ;-)

Wouter

Zeer aangenaam.

We werden er telefonisch van op de hoogte gebracht dat de levering iets later zou komen. Helemaal super!

ANDRE DE ROCKER

BEN ZEER TEVREDEN NA EEN PAAR DAGEN WERD MIJN BESTELLING AL ONTVANGEN BETER KAN NIET, EEN AANRADER ANDRE

IK GEEF PUNTEN 100 OP 100

K. Bosch

Inhoudelijke goede informatie en bijzonder klantvriendelijk!

Er werd heel goed naar m'n vragen geluisterd en kreeg daarop hele bruikbare informatie.
Zelf had ik echter nog iets dieper moeten doorvragen, waardoor bij ontvangst bleek dat de bestelde kachel niet genoeg ruimte om haar heen had om op een juiste en voor m'n gevoel veilige manier te kunnen plaatsen. Toen ik dit vervolgens telefonisch aangaf met het verzoek de kachel weer terug te kunnen sturen, kreeg ik ook hiervoor de juiste informatie en kon deze bestelling zonder problemen geannuleerd worden, waarbij ik ook binnen enkele dagen m'n totaal betaalde bedrag weer op m'n rekening teruggeboekt kreeg. Uitstekende service!!!