Ron Plomp-Haandrikman

Goede en juiste info over het product ontvangen.
Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke hulpdienst met n duidelijke instructies.

Als extra werd nog...
Goede en juiste info over het product ontvangen.

Als extra werd nog een batterij pakket (gratis) nageleverd.

Als extra werd nog...
Goede en juiste info over het product ontvangen.

Als extra werd nog een batterij pakket (gratis) nageleverd.
Top !

Erwin Van Damme

De bestelling is snel en correct afgewerkt.

Reeds een tijd zocht ik een filter voor mijn toestel, bij jullie heb ik die gevonden.

Kees.

Ik heb de luchtontvochtiger D516 gekocht. Heel prettig mail en telefonisch contact over mijn wensen. Ook direct duidelijk antwoord op al mijn vragen. Keuze vervoerder en levering, zoals beloofd, de... Ik heb de luchtontvochtiger D516 gekocht. Heel prettig mail en telefonisch contact over mijn wensen. Ook direct duidelijk antwoord op al mijn vragen. Keuze vervoerder en levering, zoals beloofd, de volgende dag. Prima webshop! Betrouwbaar en snel.

Heb geen zwakke punten ontdekt en ik ben echt een kritische consument! ;-)

Goede informatie

directheid

POCZO DENISE

Zoals ik hiervoor al melde , zijn wij uiterst tevreden met die bijkomende probleempjes die jullie misschien in de toekomst toch kunnen verhelpen & oplossen !! ??

Wij zijn zeer tevreden over jullie product want wij hebben reeds ongeveer 25 JAAR ons toestel , dat wij nu nog regelmatig gebruiken als extra verwarming in de zeer koude dagen , alsook wanneer er... Wij zijn zeer tevreden over jullie product want wij hebben reeds ongeveer 25 JAAR ons toestel , dat wij nu nog regelmatig gebruiken als extra verwarming in de zeer koude dagen , alsook wanneer er iemand ziek is , vooral onze KIDS !!!!

Dus ons eindoordeel : SUPER...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nieuwe klant

geen commentaar

Nvt

nvt

Zeer snelle levering! Uitstekend ! Het geleverde materiaal is van topkwaliteit !!

Snelheid van levering en kwaliteit van het aangekochte produkt

Uitstekende en snelle afhandeling

snelle afhandeling

Peter de Man

Wij hebben hier een zibro kachel gekocht

Eerst gebeld voor wat informatie , en na uitstekend advies direct via de site onze kachel gekocht .. en de volgende dag stond zibro in huis te branden ... super snelle service ..