Henk Mostert

Tot nu toe goed

C.Nadj

Eerlijk bedrijf met een snelle service.

Goed kwaliteit voor een betaalbaar prijs.

carine

Zeer snelle levering

after sale weet ik niet

Snel en accuraat

Caroline Theunissen (bestelling geplaatst voor Rik Brams)

Uiterst positief.

Duidelijke informatie op de website, perfecte afhandeling van het order en supersnelle levering. Ik had ook nog even contact opgenomen voor meer informatie en ook dat was perfect.

Klantvriendelijk en snelle service

Uitgebreide website met duidelijke informatie van de producten.
Snelle levering!!

FGL Puts

Op de site stond dat alles voorradig was. Dit bleek niet helemaal te kloppen. Ik werd per mail wel goed op de hoogte gehouden dat de bestelling op een later moment zou plaatsvinden en uiterlijk voor... Op de site stond dat alles voorradig was. Dit bleek niet helemaal te kloppen. Ik werd per mail wel goed op de hoogte gehouden dat de bestelling op een later moment zou plaatsvinden en uiterlijk voor een bepaalde datum. Deze afspraak is correct nagekomen!

Duidelijke informatie voorziening over de producten.

Minkydooh

Excellent!

Dit geweldige bedrijf is net zo superieur als de kacheltjes die ze leveren.

Dit geweldige bedrijf is net zo superieur als de kacheltjes die ze leveren.

En met deze tijd van regelmatige storingen in de leverantie van gas, zou iedereen een Zibro in huis moeten hebben. Gegarandeerd lang plezierige warmte, waar je geen droge keel van krijgt.

Ik heb er nu 2, 1 als reserve, voor als er een storing is om uit te lenen. En om de Zibro's niet door het hele huis te hoeven rijden als ik hem wil gebruiken. Ik bespaar enorm op mijn energie-rekening door deze Zibro's ipv de centrale verwarming te gebruiken. Door de lage vanaf-prijs hoeft u niet te aarzelen.

Zeer correct en stipt volgens de medegedeelde timming

Alles correct