nee

ik wil nog niets publiceren voordat alles afgehandeld is

Tot op heden is onze ervaring met dit bedrijf nog niet veel bijzonders
Tot op heden is onze ervaring met dit bedrijf nog niet veel bijzonders
want de artikelen die wij bij besteld hebben, waren eerst wel, maar daarna niet meer in voorraad, en dus zijn we nog nog steeds in afwachting over de aflevering daar van.

nog geen enkele

l. kaal

Zeer goed.

kwaliteit en snelheid vanlleveren.

Sjoukje

Uitstekend!

We werden gebeld dat we de hevelpomp er gratis bij zat. Die hadden we los ook besteld. Toen ik aangaf dat we 5 euro betaald hadden om het product nog voor de kerst bezorgd te krijgen, kregen we te... We werden gebeld dat we de hevelpomp er gratis bij zat. Die hadden we los ook besteld. Toen ik aangaf dat we 5 euro betaald hadden om het product nog voor de kerst bezorgd te krijgen, kregen we te horen dat dat met de gratis bezorgers ook wel kon. Dus ook dat geld werd teruggestort (was in een dag geregeld). Onverwachtse service en daarom des te fijner.

Zeer goed.

Snel en goed.

Boetiek jaja

Uitstekend !

Snelheid en duidelijkheid

Eerste keer dat ik hier wat bestel.

neen

Eric C

Prima, iemand van het bedrijf heeft mij opgebeld om te zeggen dat 1 onderdeel van mijn bestelling een dag later pas terug op voorraad zou zijn, dus de levering een dag later zou zijn.

Gillian Sillis

Qua bestelling en levering in orde maar qua klantenservice nadien, zeer ontevreden. Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn vraag die ik nadien heb gesteld over mijn aangekocht product. Zou... Qua bestelling en levering in orde maar qua klantenservice nadien, zeer ontevreden. Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn vraag die ik nadien heb gesteld over mijn aangekocht product. Zou wel eens leuk zijn als men die zou beantwoorden zodat ik weet of er nu inderdaad een fout op de pagina staat of op het product zelf.