John Dekker

Zeer goed

rudy

Slechte ervaring nadat mijn Zibro Laser- kachel sre 229tc in de eerste week al een fluitend geluid maakte, meteen gebeld met de winkel waar ik het toestel aankocht, toestel binnengebracht voor... Slechte ervaring nadat mijn Zibro Laser- kachel sre 229tc in de eerste week al een fluitend geluid maakte, meteen gebeld met de winkel waar ik het toestel aankocht, toestel binnengebracht voor nazicht. Uitleg van vertegenwoordiger verkeerde brandstof gebruikt. Ik heb al jaren 30 jaar zibro gebruikt en verschillende toestellen gekocht en steeds de de zibro brandstof zelf gekocht. Met zijn uitleg komt het erop neer dat ik een leugenaar ben en toch goedkope brandstof heb gekocht. Ik heb nadat ik het toestel terugkeer binnen de week terug het fluitsignaal gehad met vermelding slechte verbranding terwijl ik zibro geurloos heb gekocht. Meteen korte metten mee gemaakt en toestel verkocht op 2dehands met 120€ verlies. Met zo een service kan ik niet omgaan en als rolstoelgebruiker kan ik beter een toestel hebben dat mij geen ongemakken bezorgt.

Het was blijkbaar een gekend probleem met dit toestel, dat ze beter uit de handel zouden nemen in plaats van de mensen te beschuldigen van slechte of goedkope petroleum te kopen.

trompeneers danny

afspraak omtrend aflevering

Laermans nico

Zeer correct

c.van dongen

De produkten voldeden aan datgeen ik wenste

nee

Fred

Duidelijke site en snelle levering

Ik heb een zibro camin verwarmingstoestel online gekocht. Levering en contact waren uitstekend.

Jeff

Klantvriendelijk.

Had een verkeerd artikel besteld,na telefonisch contact werd mij verteld dat ze het goede artikel gratis zouden opsturen.hartelijk dank zibrowebshop.

Mvgr Jeff

Zeer tevreden over de levering.
De volgende dag het pakketje keurig afgeleverd

Correcte en zeer snelle levering