Maes jan

Zeer goede ervaring

Site geeft goede info, niet teveel en duidelijk

Supersnel

snel

Prima ervaring, we wisten niet dat jullie zo dichtbij zaten. Goede levering.

De snelheid waarmee we het product in huis hadden.

van der heijden

Daar het maar een kleine bestelling betrof mag ik stellen dat de afwerking van het hele gebeuren grandioos was. Het was
voor ons de eerste keer een bestelling via UW ONLINE SHOP en vandaar...
voor ons de eerste keer een bestelling via UW ONLINE SHOP en vandaar dat wij zeggen: Ga door met het prima en vriendelijk afwerken van vragen en bestellingen van evt. klanten.

grandioos en hulpvaardigheid van de mensen van info-klantenservice.

Ik kan alleen maar positief zijn.

er werd meteen gebeld dat niet alles geleverd kon worden. de man die mij belde vertelde dat dit zo spoedig mogelijk werd nagestuurd.
de volgende dag had ik het al in huis. en 3 dagen later...
de volgende dag had ik het al in huis. en 3 dagen later werd de rest nageleverd.

H. Bleeker

Eerst telefonisch contact gehad over de aanschaf en kiezen van het product,ik kreeg een vriendelijke en behulpzame man aan de telefoon. keuze was snel gemaakt.

Goede informatie, snelle en nette levering.

Netjes en snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt

Heel goed, prima service.

Mevr. M. Beerens, Kaatsheuvel

Gemakkelijke website, genoeg informatie en instructies en een snelle levering. Prima bedrijf !

Snelle levering en keuze uit bezorgingsbedrijf. Gratis verzending.