Muntex

Diane Rooryck

Goede ervaring. Alles was in orde.

Romedes

Prima word geleverd op aangegeven datum.

Johanna van Ammelrooy

madhoeri sewdoelare

Top

Rene

S'avonds besteld en de volgende avond werden de produkten netjes afgeleverd.

Bob

Pas na bestellen werd vermeld dat dit bedrijf met een vage pakketbezorger werkt die alleen 's avonds bezorgd. Dit staat verder nergens op de website. Hierdoor moest ik het bezorgadres veranderen van... Pas na bestellen werd vermeld dat dit bedrijf met een vage pakketbezorger werkt die alleen 's avonds bezorgd. Dit staat verder nergens op de website. Hierdoor moest ik het bezorgadres veranderen van werk naar thuis waardoor het pakket (een cadeau) twee dagen te laat bezorgd werd. Een e-mail hierover werd niet beantwoord.

Beste Bob,
Bedankt voor uw feedback! We hebben dit direct aangepast zodat dit in het vervolg duidelijk is.
Met vriendelijke groet!
Muntex BV

T Meijers

Ik ben achter de levering aan moeten gaan.
Ik ben achter de levering aan moeten gaan.
Het pallet met de houtpellets, blijkt vol zaken te zitten die kapot scheuren zo gauw je ze oppakt. Ik heb contact gehad met de klantenservice hierover. Wat het probleem is weet men niet precies maar de pellets worden opgehaald en ik krijg een nieuwe lading toegestuurd die wel goed verpakt is. Niet onbelangrijk is dat ik voor de tussentijd pellets aangeboden krijg zodat ik niet in de kou hoef te zitten tijdens de levertijd, netjes toch.

Beste,
Bedankt voor u feedback! en fijn dat u tevreden bent met de afwikkeling van uw klacht

Ton Zoet

Niet écht geweldig

Reactie Muntex:

Wij hebben contact gehad met de heer zoet, er was een miscommunicatie over de levertijd. inmiddels heeft meneer netjes zijn bestelling gekregen. en hopen wij dat hij er deze winter warmpjes bij... Wij hebben contact gehad met de heer zoet, er was een miscommunicatie over de levertijd. inmiddels heeft meneer netjes zijn bestelling gekregen. en hopen wij dat hij er deze winter warmpjes bij zit!
Muntex BV