Berend

Vriendelijke service

Thessa

Dit was een hele snelle transactie. We wisten wat we nodig hadden en dat hebben we besteld. Dat ging snel en makkelijk.

B

Wij hebben een deursticker besteld. Deze hadden we binnen 3 werkdagen thuis. Door deze sticker hebben we onze deur kunnen verfraaien en hoeven we geen nieuwe deur aan te schaffen. De print is mooi... Wij hebben een deursticker besteld. Deze hadden we binnen 3 werkdagen thuis. Door deze sticker hebben we onze deur kunnen verfraaien en hoeven we geen nieuwe deur aan te schaffen. De print is mooi en helder. Zeer tevreden.

Mandy

Gewoon goed zoals het hoort

Annie

Mooie stickers, makkelijk te kleven

Jan

Leuke muurstickers en fijne service. Ik ben goed geholpen met het kiezen van de juiste muursricker. Het plakken ging ook makkelijk. Ik vond alleen de stan en kleinere stickers makkelijker te plakken... Leuke muurstickers en fijne service. Ik ben goed geholpen met het kiezen van de juiste muursricker. Het plakken ging ook makkelijk. Ik vond alleen de stan en kleinere stickers makkelijker te plakken zonder de transferfolie. Alleen de aapjes hebben we met de folie geplakt. Resultaat is erg mooi geworden. De sticker zit er mooi strak op, je ziet het niet zitten. Mooi egaal met de muur.

Luts Nathalie

Geen uitleg over de specifieke muursticker die je aankoopt. Algemene uitleg is OK maar specifieke uitleg is onbestaand. Te weinig overzetfolie waardoor je de helft zelf moet kleven en dus zeer... Geen uitleg over de specifieke muursticker die je aankoopt. Algemene uitleg is OK maar specifieke uitleg is onbestaand. Te weinig overzetfolie waardoor je de helft zelf moet kleven en dus zeer moeilijk is. Koalabeer oor af etc.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw kritische review. Wij versturen geen gebruiksaanwijzingen meer op papier. Wij hebben alle gebruiksaanwijzingen voor de verschillende muursticker soorten staan op onze website. De meeste muurstickers hebben geen aparte plakinstructie omdat ze naar eigen wens zijn in te delen. Mocht men er toch niet uitkomen dan kan er natuurlijk altijd contact opgenomen worden met ons voor hulp. Via de whatsapp reageren wij al vaak binnen de 10 minuten. We kunnen u dan dus ook tijdens het plakken van de muursticker te woord staan. Wat de transferfolie betreft staat in de plakinstructie dat deze herbruikbaar is. U hoeft dus niet voor elk stukje sticker een nieuw stuk transferfolie te plakken. Wij begrijpen uiteraard dat er wel eens iets mis kan gaan. Maar dan lossen wij dat graag op. Als u even contact met ons had opgenomen dan hadden wij graag nog een stuk transferfolie of een nieuw koala beertje gestuurd. Contact opnemen mag uiteraard nog altijd.

Sandra

Zeer tevreden.. mijn bestelling was snel geleverd. Resultaat is mooi geworden.

M

Leuk! ik kon mn bestelling dezelfde dag nog ophalen. Heel tevreden met het reultaat :-)