W

Snelle levering , mooi product

Bas

Gewoon waar voor je geld en een keurige service.

Alfredo

Goede kwaliteit stickers

Joyce

Snelle levering ,product voldoet aan de verwachting

Irma Taal

Snelle service en aankoop boven verwachting

Stefanie Deschouwer

Snelle levering. De grootste sticker vertoonde wel enkele luchtblazen , bij het overzetten op het transfersheet hebben we dit er zo goed mogelijk proberen uit te krijgen. De handleiding dat erbij... Snelle levering. De grootste sticker vertoonde wel enkele luchtblazen , bij het overzetten op het transfersheet hebben we dit er zo goed mogelijk proberen uit te krijgen. De handleiding dat erbij zat is trouwens naar ons gevoel ondermaats. De werkwijze is onduidelijk en zelfs onvolledig uitgelegd. Bij deze grote sticker dat uit verschillende delen bestaat zou een duidelijker plan van aanpak en opbouw toch aangewezen aan. Het is ons uiteindelijk wel gelukt, maar makkelijk was het niet. Het materiaal lijkt wel van goede kwaliteit.

de Boer

Muurstickers gekocht voor babykamer, werd geleverd in 2 bestellingen dus eerst dacht ik dat het niet goed gegaan was. Gemaild en direct reactie dat het 2e deel van mijn bestelling nog kwam, werd... Muurstickers gekocht voor babykamer, werd geleverd in 2 bestellingen dus eerst dacht ik dat het niet goed gegaan was. Gemaild en direct reactie dat het 2e deel van mijn bestelling nog kwam, werd inderdaad de volgende dag bezorgd.

S. Florian

Snelle levering, hoge kwaliteit!

Nauta

Stickers blijven niet op de muur plakken, ze vallen er gewoon af. Hierover contact opgenomen maar tot op heden geen reactie ontvangen.

Reactie Muurstickersenzo:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
U heeft ons op zondag een mail hierover gestuurd. Aangezien de rare en hectische tijd kan het momenteel ietsjes langer duren voordat u een antwoord krijgt. Wij doen er alles aan om binnen 24 uur te reageren. Het was ons maandag helaas niet gelukt om uw mail te beantwoorden. Toen wij dinsdag wilden antwoorden op uw mail had u deze review al geschreven. Dit vinden wij erg jammer. We hebben ondertussen alsnog mailcontact gehad.