Helaas was mijn eerste pakketje niet aangekomen. Maar er werd al snel een tweede paktje verstuurd die wel snel aan kwam. Het eerste pakketje kwam ook als nog binnen en mocht ik gratis houden.

Ria van Joolen-van de Weerdt

Goede ervaring. Snelle levering en leuke muursticker. Chapeau!

Thijs

Vlotte levering, nette prijs, product komt overeen met de beschrijving

Onze bestelling was de volgende werkdag ontvangen en de kwaliteit is prima! Het resultaat is erg mooi, we zijn tevreden!

Janneke

Super goede ervaring met dit bedrijf! De website is overzichtelijk. Bestellen en aflevering verliep allemaal snel en soepel. Afbeeldingen op website komen overeen met geleverde producten.
De...
De stickers die ik had besteld bleken helaas niet goed te hechten op afwasbare verf, dit had misschien duidelijker vermeld kunnen worden op de site.

Helaas was de sticker plakken een ramp.... sticker kwam maar moeizaam los van de onderlaag

Nathalie

Snelle levering en goede service! De bestelde muurposter xxl bleek iets anders te zijn geworden, hiervan werd ik direct op de hoogte gebracht. Als ik hem niet mooi zou vinden, werd de bestelling... Snelle levering en goede service! De bestelde muurposter xxl bleek iets anders te zijn geworden, hiervan werd ik direct op de hoogte gebracht. Als ik hem niet mooi zou vinden, werd de bestelling geannuleerd maar dit was gelukkig niet nodig. We zullen in de toekomst hier zeker nog eens bestellen

Zeer tevreden. Het eindresultaat is prachtig :-) Het plakken ging ook heel goed.

Virginica D.

De stickers die ik heb gekocht waren gemaakt van een zeer dun materiaal, zeer slecht gestempeld en moeilijk los te maken van het papier dat ze zijn zonder ze te breken. De beschrijving geeft niet... De stickers die ik heb gekocht waren gemaakt van een zeer dun materiaal, zeer slecht gestempeld en moeilijk los te maken van het papier dat ze zijn zonder ze te breken. De beschrijving geeft niet aan dat ze als achtergrond het oppervlak zullen gebruiken dat u wilt toepassen, en de witte kleur bestaat niet. Ik gaf alleen 3 sterren voor de snelheid waarmee de bestelling werd verzonden en niet voor hun kwaliteit!

van der sluijs

Prima. Alleen de beschikbaarheid om via de chat een vraag te stellen of bijv de muurstickers ook op het raam kunnen . En of er ook raamstickers te krijgen zijn was vaak niet beschikbaar.