Prima bedrijf...goede communicatie en levering

Goede service en snelle levering. Mooie muursticker we zijn er heel blij mee !

Martine

Super snelle levering. Afdruk muursticker is goed en duidelijk, je krijgt wat je op de foto ziet. Tip: de beschrijving er ook in het Nederlands bij doen (deze is wel terug te vinden op de site). Je... Super snelle levering. Afdruk muursticker is goed en duidelijk, je krijgt wat je op de foto ziet. Tip: de beschrijving er ook in het Nederlands bij doen (deze is wel terug te vinden op de site). Je hebt verschillende manieren voor het aanbrengen van de muursticker, neem wel even de tijd hiervoor.
Kortom erg tevreden over het resultaat

Van Grinsven

Fijne service

Jullie hebben mooie en leuke stickers te koop. Ik had nogal een grote uitgekozen (raam met disneyhotel) en dat hij ook nog op voorraad was was helemaal boffen. Ook was hij er binnen 2 dagen. Mijn... Jullie hebben mooie en leuke stickers te koop. Ik had nogal een grote uitgekozen (raam met disneyhotel) en dat hij ook nog op voorraad was was helemaal boffen. Ook was hij er binnen 2 dagen. Mijn complimenten en ik zal zeker nog eens kijken voor meer disneystickers.
Met vr. Groeten
Tineke Elderhorst

Riepe

Snelle levering, duidelijk info op website en als de bestelling onderweg is

Harald

Snelle levering en mooie stickers :-)

Supersnelle levering. Helaas zaten er zwarte zandkorrels in de verpakking, en dus ook op en aan het stickerblad waardoor de stickers niet goed kleven aan de randen.

Willem Meinen

Niet bijzonder goed. Er misten stickers en ik krijg geen reactie op een mail die ik hierover heb gestuurd.

Goed. Door vakantieperiode wel langere levertijd, maar dit werd duidelijk aangegeven.