Asja Hoving

Eerste levering viel wat tegen, maar na een mailtje heb ik gelijk een nieuwe muursticker toegezonden gekregen die wel aan alle wensen voldeed. Prima service.

Maaike

Snelle levering, zeer mooi product. Gebruiksaanwijzing wel wat beroerd Nederlands, maar met wat gepuzzel wel te begrijpen. Het eindresultaat is iets om trots op te kunnen zijn!

Prettige ervaring! Mooie stickers, goede kwaliteit en snelle levering!

Steffy lagae

Vlotte dienstverlening. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je Pakketje (wanneer opgestuurd, Wanneer je het zult ontvangen). Wat je besteld hebt is ook veilig verpakt. En het is van zeer goede... Vlotte dienstverlening. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je Pakketje (wanneer opgestuurd, Wanneer je het zult ontvangen). Wat je besteld hebt is ook veilig verpakt. En het is van zeer goede kwaliteit. Met andere woorden een heel kwalitatieve dienstverlening.

Beatriz

Bestelde Muursticker versie niet meer leverbaar, dus website is niet up dated.
Bestelde Muursticker versie niet meer leverbaar, dus website is niet up dated.
Maar heb ik een snel bericht ontvangen met fotos van een nieuwe versie en de mogelijkheid om de nieuwe versie te ontvangen of liever mijn bestelling te annuleren.
Nieuwe versie was ook mooi en mijn zoon heeft leuk gevonden.

Jacobs

De website is duidelijk en overzichtelijk. Fijn dat er meerdere foto's opstaan van de muurstickers, zodat je er een goed beeld van krijgt. Na bestelling ontvingen we de muursticker snel. De... De website is duidelijk en overzichtelijk. Fijn dat er meerdere foto's opstaan van de muurstickers, zodat je er een goed beeld van krijgt. Na bestelling ontvingen we de muursticker snel. De muursticker ziet er mooi uit. We hebben het nog niet opgeplakt, maar de kleuren zijn erg helder en mooi.

Snelle levering. De sticker bleek wel uit allemaal losse componenten te bestaan. Dat was mij bij bestellen niet duidelijk. Het was een flinke klus om te plakken en je moest zelf uitvogelen waar de... Snelle levering. De sticker bleek wel uit allemaal losse componenten te bestaan. Dat was mij bij bestellen niet duidelijk. Het was een flinke klus om te plakken en je moest zelf uitvogelen waar de koala op de tak moest komen. Ik had niet verwacht dat het zoveel werk zou zijn.

Nicole Vermeulen

Duidelijk en zeer snel geleverd. Je word ook heel goed op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling