Erg tevreden. sticker was tijdelijk niet voorradig maar is voor me besteld en ik had hem zo in huis.

HRS

Een snelle levering als brievenbuspakketje dus hoefde er niet voor thuis te blijven, erg fijn!
Achteraf betalen ook een prima optie!
Het enige minpuntje is dat er geen beschrijving of...
Achteraf betalen ook een prima optie!
Het enige minpuntje is dat er geen beschrijving of (groot) voorbeeld bij zit.

Priscilla Rademaker

Top snelle levering en super blij met mijn aankoop echt heel gaaf geworden mijn baby kamer met deze muursticker

ronnie

Heel goede service goed kwaliteit en voor een goede prijs

Overzichtelijke site en vlotte levering v product

Vlotte, correcte afhandeling van de bestelling.
Het product zelf kan verbeterd worden. Het bijgeleverde plastiek die over de sticker moet geplakt worden,
is NIET makkelijk te hanteren &...
Vlotte, correcte afhandeling van de bestelling.
is NIET makkelijk te hanteren & zorgt voor enige frustatie.
De consument zou beter af zijn, mocht hij die bijkomende handeling niet moeten uitvoeren of mocht het bijgeleverde plastiek exact dezelfde afmetingen hebben als de sticker.

Martine

Duidelijk website en snelle levering. Je wordt goed geïnformeerd over de status van de levering.

Levering poster was slordig ingepakt en had wat lichte vouwen (beschadiging) maar nog net acceptabel. Dit is ook de reden waarom ik niet snel nogmaals bij hen zou bestellen.

Adelheid Tollenaere

Dit is helemaal nieuw voor mij, een vriendin gaf mij de tip om bij jullie te bestellen.