Meriam.

Heel erg klantvriendelijk.
Maura denkt met de klant mee. Er was een klein foutje gemaakt. Maar na overleg met Maura is dit heel snel hersteld.

Sharon

Zelf een verkeerd huis nummer opgegeven waar ik achterkwam toen dat via mijn post nl te voorschijn kwam.
Het pakket ging gelukkig retour en gelijk hierover gemaild.
Uiteindelijk reactie...
Het pakket ging gelukkig retour en gelijk hierover gemaild.
Uiteindelijk reactie gehad zelfs met excuses dat ze zo laat reageerde terwijl het maar een paar dagen waren.
Netjes opgelost direct het pakket opnieuw en juist ontvangen.
Prachtige stickers zullen fantastisch staan op de woongroep waar ik werk.

Prima service. Mooie kwaliteit. We moesten de stickers 1 voor 1 opplakken wat best een karwei was.

Danica Janssen

Snelle levering! Vlinders waren goed verpakt en zitten inmiddels op de lamp. Onze dochter is helemaal gelukkig en zou het liefst nog meer vlinders hebben om ook op haar bed en verwarming te 'plakken'

M Donkers

De sticker was snel binnen en goed te plakken. Zelf vond ik het voorbeeldplaatjr te klein. Nu moest je erg goed kijken wat bewaar moest plakken. Het resultaat is echter geweldig leuk!

Ziet er heel erg mooi uit!

Mara Langerak

De poster A4 die ik had besteld kwam al gekreukeld uit de doos, teleurstelling

Kinderopvang Jip en Janneke vzw

Sticker leek op de site veel groter dan in het echt,valt eerlijk gezegt een beetje tegen ook het feit dat bepaalde delen aan elkaar moet geplakt worden zoals boomstamen,takken van de bomen enzo Sticker leek op de site veel groter dan in het echt,valt eerlijk gezegt een beetje tegen ook het feit dat bepaalde delen aan elkaar moet geplakt worden zoals boomstamen,takken van de bomen enzo

Kim Deckers

Alles verliep prima.