Yvonne

Zeee goede service. Ik had eerst per mail een paar vragen gesteld. Deze werden zeer snel en naar tevredenheid beantwoord. De bestelling was binnen de gestelde termijn ontvangen en ss boom hebben we... Zeee goede service. Ik had eerst per mail een paar vragen gesteld. Deze werden zeer snel en naar tevredenheid beantwoord. De bestelling was binnen de gestelde termijn ontvangen en ss boom hebben we toevallig gisteren op de muur bevestigd. We zijn er echt super blij mee!

Priscilla

Kwalitatief goede producten. Vond deze makkelijker aan te brengen dan die van bijv. Vt wonen. Kwam in een handige verpakking. Ben erg blij met het resultaat! Klopt precies met het online voorbeeld.

Leuke selectie, snelle levering en goede klantenservice vanwege leveringsprobleem van een van de bestelde stickers.

Voor de eerste maal een muursticker gekocht voor de babykamer. Werd mooi op tijd geleverd en was gemakkelijk om aan te brengen op de muur.

Dorine

Ik heb lichtgevende muurvlinders besteld erg snel geleverd echter ze plakken niet goed en vallen elke keer naar beneden

Ella

Hartstikke leuke muursticker gekocht voor een kinderkamer, en goedkoop :)

Vleugel

Voor het eerst iets besteld en het ging allemaal erg netjes. We zouden er een rakel bij krijgen. Deze ontbrak maar werd direct na gestuurd.

Bestelling, heel goed gegaan

Brugman

Snelle service! Zeer mooie sticker ontvangen.