Snelle en vlotte levering en gevraagde sticker

Wendy

Heel tevreden, de eerste x iets besteld voor de babykamer en de kleur was precies zoals ik hoopte en het staat ook heel erg mooi.

BvK

Supersnelle levering, mooie kwaliteit sticker, duidelijke info

Marloes

Muurstickers voor het nieuwe kamertje van mijn dochtertje in ons nieuwe huis. Ze is zo enthousiast en kan niet wachten tot ze er kan slapen.
Heel fijne service en proactieve informatie door...
Heel fijne service en proactieve informatie door Maura over de order en de levering. Was iets mis gegaan met de post maar werd heel snel opgepakt en alsnog heel snel geleverd.

Super service!
Sticker besteld en 2 dagen later de sticker in huis.
Netjes mail ontvangen.

S Langerak

Prima service en duidelijke informatie

Pieter Bolt

Erg goed. Sticker was tijdelijk niet leverbaar, maar goed contact gehad via whatsapp wat erg vriendelijk, prettig en effectief was. Afmeting van 1 sticker week in de beschrijving af van het plaatje,... Erg goed. Sticker was tijdelijk niet leverbaar, maar goed contact gehad via whatsapp wat erg vriendelijk, prettig en effectief was. Afmeting van 1 sticker week in de beschrijving af van het plaatje, maar ook dit werd mij snel duidelijk gemaakt en aangepast.

Storms Karina

Het was de eerste maal dat ik bij jullie iets heb besteld, en ik weet nu al, dat dit vaker zal gebeuren.
Ben super tevreden ??

Mooie mooi stickers en eenvoudig aan te brengen! Zeker aanrader. Snel geleverd.

Prima duidelijke website en na het niet leveren van beloofde gratis vlinders direct mogen ontvangen top