Jessy

Zeer mooie en degelijke stickers!
Levering duurde wat langer omdat ze juist een sluitingsperiode hadden

Jessica

Super ervaring! Goede service en dat ondervonden. Ik kreeg per whats app een bericht dat ik de sticker even na moest kijken, omdat er waarschijnlijk wat aan ontbrak. Ja inderdaad de koala's... Super ervaring! Goede service en dat ondervonden. Ik kreeg per whats app een bericht dat ik de sticker even na moest kijken, omdat er waarschijnlijk wat aan ontbrak. Ja inderdaad de koala's ontbraken. Deze zijn alsnog opgestuurd en een dag later in huis! Helemaal blij met de mooie sticker!

Ik heb nog niet alles binnen.....

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Klant,
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review.
De reden waarom u niet alles in 1 keer heeft ontvangen is dat uw bestelling uit meerdere artikelen met verschillende levertijden bestond. De levertijd staat per product aangegeven.
U heeft beide artikelen op tijd ontvangen alleen op een ander tijdstip. Als er onduidelijkheden over de levertijd waren dan had u het beste even contact met ons op kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
Muurstickers&zo

Madelon assink

21 augustus een muursticker besteld levertijd 1-2 werkdagen heb hem nu nog niet?
Donderdag gemaild nu nog geen antwoord!
Waardeloos dat je niet kan bellen.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review.
De reden dat wij telefonisch en via email niet bereikbaar waren is dat wij gesloten waren wegens vakantie. Dit stond ook op onze website vermeld. Bij de producten stond aangegeven dat wegens vakantie alle bestellingen op 28 augustus verstuurd worden. Dit is ook gebeurd.
Wellicht heeft u de informatie over het hoofd gezien. Vervelend dat het zo is gelopen.
Muurstickers&zo

Sandra Dortmans

Ik heb vorige week bestelling gedaan. Perfect: volgende werkdag lag bestelling al in huis, ruim en netjes verpakt en in het echt nog mooier dan verwacht. De maan is waanzinnig! Echte aanrader. Ik heb vorige week bestelling gedaan. Perfect: volgende werkdag lag bestelling al in huis, ruim en netjes verpakt en in het echt nog mooier dan verwacht. De maan is waanzinnig! Echte aanrader.
Waarom nog naar een 5 sterrenhotel gaan, wanneer je thuis onder een hele sterrenhemel kan slapen?!!

Nette levering, redelijk snel (2 werkdagen) veel keuze op site en nette prijs.

Prima, mooi product en snelle levering

Snelle service, goede kwaliteit.

Mooi product, snelle nette levering