Marvin

Snelle reactie en flexibiliteit. We wilden enkel witte veren ipv 12 witte en 12 grijze en dat was geen probleem. Na een dag hadden we de bestelling binnen en konden we de babykamer gereed maken!

Annelies

Goede afspraken , correcte levering en totaal geen spijt van mijn aankoop.. in tegendeel, 2x dat ik hier iets aankoop en ik zou het zeker opnieuw doen..

Marleen Schellekens

Snelle service, fijne website!

Kim

Prima informatie voorziening op website en tevens makkelijk te bevestigen.
Prima informatie voorziening op website en tevens makkelijk te bevestigen.
Echter is een onderdeel van de sticker niet zoals verwacht. maar wij hebben de keus gemaakt dit losse onderdeel niet te bevestigen.

Esther

Sticker was snel in huis. Wij vonden alleen wel dat het nog een heel gepuzzel was om de sticker op de muur te krijgen. Het voorbeeldplaatjr wat erbij zit is erg klein er staan wel cijfers bij... Sticker was snel in huis. Wij vonden alleen wel dat het nog een heel gepuzzel was om de sticker op de muur te krijgen. Het voorbeeldplaatjr wat erbij zit is erg klein er staan wel cijfers bij aangegeven maar die volgorde/logica begrepen wij ook niet helemaal uiteindelijk na veel gepuzzel zit alles op de muur.

Marianne Scholte-kroes

Bedrijf op zich prima, echter zijn de twee grote stickers niet blijven plakken. Daarom onvoldoende eindoordeel.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat de stickers niet goed blijven plakken op uw ondergrond. Wellicht was uw ondergrond niet (geheel) geschikt voor het plakken van muurstickers. Bij de plakinstructies en meest gestelde vragen vindt u meer informatie over geschikte en minder geschikte ondergronden. Tevens is het altijd mogelijk om vrijblijvend een proefsticker aan te vragen.
Tevens kunt u ons altijd mailen. Misschien hadden we u nog wat bruikbare tips kunnen geven.
Muurstickers&zo

Prima, kreeg snel antwoord op mijn email.
En de levering was snel.

Helaas verkeerde kleur sticker geleverd, maar dat word netjes en vriendelijk opgelost

Nick

Wij hebben een zeer goede ervaring met Muurstickers&zo.
Snelle levering en een goede muirsticker.

Wilma meeusen

Heel goed en snelle levering