Hele nette service. Sticker was snel geleverd en ziet er precies uit zoals het plaatje wat je op internet ziet.
Resultaat is super leuk en mooi! Heel blij mee, dank je wel!

Nadja Kuilema

De sticker zelf valt tegen. Erg veel stukjes. Ik dacht dat het 1 geheel zou zijn. Beschrijving ontbreekt. Voorbeeld erg klein.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Klant,
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend om te horen dat u het niet prettig vond dat de sticker uit meerdere stukjes bestaat. Bij grote muurstickers is het juist noodzakelijk. Het is immers niet te doen om een muursticker van bijv. 220 x 180 cm als 1 geheel mooi op de muur te krijgen. Het staat ook aangegeven bij de product omschrijving en/of veelgestelde vragen.
Wij sturen inderdaad geen papieren gebruiksaanwijzingen mee omdat we het milieu willen sparen/. Alle gebruiksaanwijzingen zijn te vinden op onze website.
Muurstickers&zo

Danielle bechthum

Goed..was wel even wat miscommunicatie maar alles is goed gekomen en een korting voor de vertraging

Het bedrijf heeft mooie Muurstickers en wordt snel geleverd voor een mooie prijs.

Goede service. Snel.
Betaalbare producten.
Goede ervaring.

Een deel van de bestelling bleek gebroken bij levering. Met snelle en nette service is dit gauw weer opgelost

Barty Bruinsma

Slecht product niks geen glow in the dark beetje jammer ook te koop bij Action voor 86 eurocent. Juist bij Muurstickerstickerenzo besteld in de hoop wat betere kwaliteit dan Action helaas is dit... Slecht product niks geen glow in the dark beetje jammer ook te koop bij Action voor 86 eurocent. Juist bij Muurstickerstickerenzo besteld in de hoop wat betere kwaliteit dan Action helaas is dit beslist niet het geval maar wel ruim 4x zo duur.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met het aangekochte product. U heeft dit probleem jammer genoeg nooit bij ons kenbaar gemaakt. Het kan altijd gebeuren dat er iets mis is om wat voor reden dan ook. In zo'n geval lossen we het altijd graag op. Wij hebben meermaals contact met u gezocht om het op te lossen. Helaas heeft u nooit gereageerd. Mocht u het zich bedenken dan kunt u nog altijd contact met ons opnemen en lossen wij het alsnog graag op!

Kristel

Muursticker besteld voor babykamer

R

Super goede site met veel keuzes

Erg correct. Sticker was tijdelijk niet op voorraad, nette mail met keuze voorstel voor ander formaat, geld terug of wachten.