W Staps

Voor de eerste keer hier iets besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat het super geregeld is . Echt Toppie

A....

Toppie mooie grote betaalbare sticker. Erg blij mee.

reynaert an

Mooi resultaat. Veel stukjes. De buik van 1 aap was er niet bij . Ze beloven 3d vlinders gratis evenals een rakel vanaf 25 euro aankoopprijs waar ik stuk boven was... maar die waren er niet... Mooi resultaat. Veel stukjes. De buik van 1 aap was er niet bij . Ze beloven 3d vlinders gratis evenals een rakel vanaf 25 euro aankoopprijs waar ik stuk boven was... maar die waren er niet bij.... Heel snelle levering.

eerdekens Anniek

Als enige opmerking: de bijgeleverde plakplastiek voor over de sticker te plakken om hem aan te brengen was onvoldoende voor de muursticker die wij aankochten.

Vlindertjes besteld en die waren precies zoals ik gehoopt had.
Ik heb een mooie handdoektaart gemaakt met bloemen en vlinders erop.

Yvonne van Balen Blanken

Overzichtelijke site, snelle service. De bestelling klopte niet helemaal. Een olifant extra erbij geleverd gekregen. En we mistte wat donker roze blaadjes voor in de boom. Het resultaat mag er niet... Overzichtelijke site, snelle service. De bestelling klopte niet helemaal. Een olifant extra erbij geleverd gekregen. En we mistte wat donker roze blaadjes voor in de boom. Het resultaat mag er niet minder om zijn!!! De sticker is een echte eye catcher

Eerste keer iets besteld. heel goed geholpen en wij hebben een dag later nog iets besteld en het werd er zonder problemen toegevoegd. antwoord op mail kreeg ik zelfs op een zondag.top!

Marianna

Zeer mooie muursticker! Zeer goede kwaliteit! Snelle levering! Zeer tevreden dus!