Leveren mooie kwaliteit

Zeer goed, snelle levering en geen beschadigingen. Duidelijke website en bestelprocedure.

Snelle levering, goed geprijsd en makkelijk op muur aan te brengen

Carmen Ladan

Ik ben erg tevreden met de bestelling en het verloop ervan. Ik heb de muursticker na 2 dagen binnengekregen en het is een super kwaliteit. Onze babykamer is nu echt helemaal af dankzij dit mooie... Ik ben erg tevreden met de bestelling en het verloop ervan. Ik heb de muursticker na 2 dagen binnengekregen en het is een super kwaliteit. Onze babykamer is nu echt helemaal af dankzij dit mooie werkje!

jessica vanden brande

Goed alleen ze hebben mijn stickers in 2delen opgestuurd zonder dat te vermelden daardoor waren we in de war en dachten we dat we het andere niet meer zouden ontvangen ondertussen wel goed ontvangen

Shirley Rijsdam

Veel variatie qua aanbod,goede kwaliteit enz

Sander Smit

Goede en duidelijke website. Poster was zeer snel in huis.

Twee stickers besteld, per abuis slechts een geleverd. Dit heb ik per mail gemeld en nog de volgende dag had ik ook de tweede sticker in huis. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en ook het... Twee stickers besteld, per abuis slechts een geleverd. Dit heb ik per mail gemeld en nog de volgende dag had ik ook de tweede sticker in huis. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en ook het resultaat!