Mooie stickers, die zelfs op een muur met structuurverf blijven zitten.

N. Visser

Ik ben zeer tevreden over de bestelde muursticker (boom met olifantjes) De sticker komt overeen met de informatie op de website. Snelle levering en zeer handig aan te brengen op de muur. Kortom een... Ik ben zeer tevreden over de bestelde muursticker (boom met olifantjes) De sticker komt overeen met de informatie op de website. Snelle levering en zeer handig aan te brengen op de muur. Kortom een aanrader en in de toekomst zal ik ws nog eens bij jullie bestellen.

Nicole

Leuke stickers en prettig contact.

Janey Borgman

Super leuke sticker ;-)

Marlotte

Het verbaasde mij dat werkelijke alle onderdelen van de sticker los zaten. Dat vergt vakmanschap. Gelukkig is het resultaat heel mooi geworden

Annet Knol

Leuk en snelle levering en uitstekend resultaat. Ga zo door.

Evelien

Echt een aanrader!!!

Snelle levering, sticker ziet er leuk uit, blijft alleen niet plakken op de muur.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u zich niet bij ons heeft gemeld. Wij hadden u graag verder geholpen en een aantal tips gegeven.
Mocht u nog hulp nodig...
Beste,
Mocht u nog hulp nodig hebben dan horen wij dat graag.
Muurstickers&zo