Petra Hoogeveen

Site is overzichtelijk, bestellen ging makkelijk. Zelf een foutje gemaakt bij bestellen en bericht nagestuurd,hier werd snel en netjes op gereageerd. Bestelde product was niet voorradig, ook... Site is overzichtelijk, bestellen ging makkelijk. Zelf een foutje gemaakt bij bestellen en bericht nagestuurd,hier werd snel en netjes op gereageerd. Bestelde product was niet voorradig, ook hierover snel bericht gehad en fijn contact over oplossing. Netjes geleverd, goede kwaliteit.

Na klacht over plakkwaliteit netjes extra plakkers materiaal nagekomen gekregen.

Wij hebben een grote muursticker besteld voor de kamer van ons zoontje. De sticker werd snel geleverd en was goed te bevestigen!

Caroline

Snelle levering, verzorgd pakket, alles netjes en volledig ingepakt

Fijne ervaring alleen spijtig dat onze sticker heel gekreukt aankwam:) vermoed door post nl.

Goed.
Het product werd goed omschreven & de nodige afmetingen werden vermeld. Alleen kwamen de kleuren van de muursticker niet zo goed overeen met hetgeen je zag op de foto op de website.

ID

Veelzijdige keuze en snelle levering van aankoop.

Nienke Schadde van dooren bekooy

Snelle levering, snelle reactie op mail. Stickervel was wel erg gekreukeld. Zit geen beschrijving bij de sticker hoe deze te bevestigen en ook niets om de sticker mee glad te strijken. Dit mis ik... Snelle levering, snelle reactie op mail. Stickervel was wel erg gekreukeld. Zit geen beschrijving bij de sticker hoe deze te bevestigen en ook niets om de sticker mee glad te strijken. Dit mis ik wel.