M.Lodeweges

Snelle levering en snelle reactie op de E-mail

Lizette

Snelle service. Helaas kwam de kleur van de muursticker niet helemaal overeen met de kleur op de website. Ik heb hier een passende oplossing voor aangeboden gekregen. Prima!

Bas Brunt

Positief, goede kwaliteit stickers en op tijd geleverd

Marissa

Altijd goede service, is mijn 2e bestelling geweest en zullen er nog veel meer volgen

Christianne Bosma

Prettig, vriendelijk. Een muursticker en 3d-vlinders gekocht.

Nicole Rintjema

Ik heb een boom besteld voor de babykamer. Een prachtige muursticker voor een mooie prijs. Resultaat zoals op foto's website. Zelfs op structuurbehang aan te brengen. Erg blij mee! Krijg er ook veel... Ik heb een boom besteld voor de babykamer. Een prachtige muursticker voor een mooie prijs. Resultaat zoals op foto's website. Zelfs op structuurbehang aan te brengen. Erg blij mee! Krijg er ook veel leuke reacties op.

M.Prinsse

Echt helemaal super, ik had de muur sticker besteld en de volgende dag al in huis zo snel had ik het echt niet verwacht, maar ben er super blij mee. waar ik ook zo blij mee was is dat ze je goed op... Echt helemaal super, ik had de muur sticker besteld en de volgende dag al in huis zo snel had ik het echt niet verwacht, maar ben er super blij mee. waar ik ook zo blij mee was is dat ze je goed op de hoogte houden hoe het allemaal verliep het klaar maken en verzenden en dat de betaling goed was gegaan. vandaar dat ik zeer te spreken ben over dit bedrijf en zal het zeker aanraden aan andere mensen. Als de baby kamer echt klaar is zal ik dit op fb zetten en jullie naam erbij zetten en erbij zetten dat ik erg blij ben met dit bedrijf.
bedankt

I. Vuik

Snelle levering en de muursticker is net zo mooi als op de foto!