Geen opmerkingen, alles goed verlopen...

Anne Geertsema

Supersnelle levering alleen het plaatje dat er bij zat had iets groter mogen zijn. Wel een super mooi resultaat!

Gerrie

Positief. Helder overzicht op de website, levering zoals beloofd. Enige wat ik jammer vond is dat uiteindelijk de sticker niet overeenkomt met het product op de website (in mijn geval zaten er te... Positief. Helder overzicht op de website, levering zoals beloofd. Enige wat ik jammer vond is dat uiteindelijk de sticker niet overeenkomt met het product op de website (in mijn geval zaten er te weinig licht roze blaadjes bij en zilveren stickers die niet op de productafbeelding stonden). Daarnaast vond ik de instructie in het Engels niet handig. Zeker omdat er 2 manieren waren om de sticker aan te brengen, en de tweede manier totaal onduidelijk op de instructie stond - misschien is het handig om hiervan instructiefilmpjes te maken?

Nahied

Erg mooie stickers die makkelijk te plakken zijn. Zeer tevreden over de snelle service en verzending.

Tamara Snell

Super goede en vlotte service. Zeer tevreden!

Melanie

Snel antwoord op vragen via de mail en snelle levering.

Paternotte Sylvia

Snelle levering. Goede opvolging.

Sara Moes

Prima service, snelle levering en goede kwaliteit stickers.

Ingrid

Snelle service, duidelijke informatie. Ook fijn dat er plaktips op de site staan. Ook stond er dat de vlinders die wij bestelde plat in een A4 geleverd worden en dat je ze zelf een beetje moet... Snelle service, duidelijke informatie. Ook fijn dat er plaktips op de site staan. Ook stond er dat de vlinders die wij bestelde plat in een A4 geleverd worden en dat je ze zelf een beetje moet "vormen"

Tamara

Goed, snelle levering