H.J. Voorend

Prima snelle service. Aflevering perfect.

Helaas vond ik de verpakking tegenvallen. er zaten zandkorrels rondom het plakband van de rol. rol was ook open geweest. rol wat gekreukt aan een kant. ik ga er even vanuit dat dit niet de sticker... Helaas vond ik de verpakking tegenvallen. er zaten zandkorrels rondom het plakband van de rol. rol was ook open geweest. rol wat gekreukt aan een kant. ik ga er even vanuit dat dit niet de sticker zelf is. mijn dochter krijgt de sticker voor haar verjaardag dus volgende week pas plakken.

kristel van bergehenegouwen

Super!!! heeft een snelle levertijd en zeker heel handig een online chat waar je direct geholpen wordt, ik ben er heel tevreden over en verwijs daarom ook zeker mensen naar de websit van... Super!!! heeft een snelle levertijd en zeker heel handig een online chat waar je direct geholpen wordt, ik ben er heel tevreden over en verwijs daarom ook zeker mensen naar de websit van muurstickers en Zo

Winnie

Makkelijk te bestellen, de omschrijving bij de producten kan soms nog wat duidelijker of vollediger, maar mijn vragen werden snel beantwoord. En het resultaat is super!

Karin Strik-Meendering

Goede informatie en snelle levering

Rob

Snelle levering goed verpakt??

Kathleen lowartz

Ik ben erg tevreden over dit bedrijf.. Onlangs bestelde ik voor de eerste keer, ik vergat mijn bestelnummer bij de betaling en binnen 10 min. Kreeg ik iemand aan de lijn om mij verder te helpen!

Makkelijk bestelling, snelle levering