J

Fantastische service en denken heel goed mee met de klant. Absoluut een aanrader!

Jossie

Een goede en snelle levering. De muursticker was goed verpakt.
Een goede en snelle levering. De muursticker was goed verpakt.
Een minpuntje is dat de muursticker wat afwijkt van de foto op de site. De witte blaadjes van de boom zijn namelijk bij ons doorschijnend, terwijl op de site dit niet het geval was.

Heel positief. Er werd snel gereageerd op mailtjes en een foutje werd snel recht gezet. Ook had ik het pakketje snel in huis. Goede service!

e van rijn

Wij waren al lang op zoek maar vonden de stickers allemaal erg duur en ja hoor hier vonden we ze

meneerappel

Duidelijke site, heldere communicatie, prettige en juiste informatie. Snelle levering van een goed product.

Rikhof

Mirstickers enzo, fijne website. Zat alleen een foutje in de sticker. Ik zou filmpje op de site zetten over hoe aan te brengen.

Wendy

Duidelijke website, fijne extra informatie over het plakken van de verschillende soorten muurstickers, gemakkelijke betaling.
Ik heb geen ervaring met de aftersale, omdat het product wat ik...
Ik heb geen ervaring met de aftersale, omdat het product wat ik heb besteld aan de verwachting voldoet.
Prettig zijn ook de e-mails die ik kreeg waarin ik op de hoogte werd gehouden van de status van verzending.
Alles bij elkaar een snelle en goede webwinkel.

Overzichtelijke website en snelle levering.

Mattanja

Goede service, snel en goed contact en mooie producten! Ontzettend blij met de gekochte sticker :D

Zeer tevreden over de levering en reactie snelheid waarmee ze me te woord hebben gestaan over al me vragen