Prima service, makkelijk bestellen, snel en netjes verpakt geleverd

Esther

Ik heb al verschillende muurstickers bij jullie gekocht en ben super blij met het resultaat! Kwaliteit van de muurstickers is ook heel goed en levering is daarbij ook snel!

Simons

Prima en snel geleverd. de mail met ontvangst van de betaling is een beetje vreemd terwijl je nog niet hebt betaald

Diana

Super snelle levering, Top!

Chantal

Snelle reactie, vriendelijk en behulpzaam om e.a. uit te leggen en denken echt met je mee!

Breon

Snelle levering. Achteraf betalen is een pré. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Enkel minpuntje is dat de meegeleverde dubbelzijdige plakkers niet sterk genoeg zijn voor de grootste 3d vlinders.

Bram

Vlotte en efficiënte behandeling van je aankoop. Zeker een aanrader.

Cleo

Snelle levering, leuke producten, overzichtelijke site

Ik had lichtgevende sterren besteld.. maar die sterren geven niet eens licht..

Reactie Muurstickersenzo:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wij vinden het vervelend om te horen dat de sterren in uw geval geen licht geven. Dat horen ze uiteraard wel gewoon te doen. Wellicht heeft u ze niet juist geplaatst of handelt het zich om een productiefout. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen omdat wij dit graag voor u willen oplossen. Helaas hebben wij nooit een reactie terug mogen ontvangen. Uiteraard kunt u als nog ten alle tijde contact met ons opnemen. Wij lossen het nog steeds graag voor u op!