Goed. Snelle levering.

nel koppes

Goede en snelle gang van zaken,ik ben erg tevreden ik geef t een 9.5

Serife

Helaas kwam het bestelde artikel absoluut niet overeen met wat ik op het internet had gezien. Vooral de kleuren wijken heel erg af.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Serife,
Beste Serife,
Wij vinden het erg spijtig om te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij hebben echter nooit enige reactie van u mogen ontvangen. Via deze review horen wij voor het eerst hierover. Na het ontvangen van deze review hebben wij contact met u opgenomen en aangegeven dat wij het graag willen oplossen. Hier hebben wij helaas nooit reactie op ontvangen. Wij zijn alsnog bereid om uw klacht in behandeling te nemen en deze op te lossen. U kunt ten alle tijde contact met ons opnemen.
Wij horen graag van u!

Sharon

Super! Snelle service

De ervaringen van met die bedrijf zijn goed er wordt goed gereageerd op de mail je kan een proefsticker krijgen om het te testen en de levering is snel

Voet-Pellicaan

Netjes, duidelijk, overzichtelijk, snel en klantvriendelijk.

Prima snelle service goed product

Snelle levering en product beviel ook weer. 2e keer dat we hier iets hebben besteld. Goede service.
Enige jammere was dat we er achterkwamen dat we de gehele boom inclusief accessoires als een soort bouwpakketje zelf moesten plakken. Wel alles duidelijk beschreven en eindresultaat ziet er super uit!

Top, snelle levering en netjes verpakt geleverd gekregen.

Helma Heikamp

Zeer goed! Laatst voor het eerst een bestelling geplaatst (3D vlinders) Snel in huis!
Er zat één verkeerde vlinder tussen (lijfje verkeerd om), nadat ik een privebericht met foto had gestuurd, werd er de volgende dag gelijk een nieuwe opgestuurd! Zeer goede service dus... dat waardeer ik enorm! Daarbij zijn de vlinders super mooi en hebben ze leuke win-acties!