Schitterende dienstverlening!

Ann

Hele snelle levering!
product zoals omschreven

Alles was en orde

Zeer snelle levering en goede kwaliteit!

Tonnie Blaauwgeers

Snel en netjes

Maureen

Goede service, snelle levering. Ik had een muursticket besteld en kreeg er zelfs een setje 3D vlinders bij. Ik had niet gezien dat dat bij een bepaald bedrag een actie was. Wel zo fijn dat er dan... Goede service, snelle levering. Ik had een muursticket besteld en kreeg er zelfs een setje 3D vlinders bij. Ik had niet gezien dat dat bij een bepaald bedrag een actie was. Wel zo fijn dat er dan toch een setje mee wordt gestuurd.

J. Bleus

Snelle levering en deze was goed te volgen. De stickers zijn van goede kwaliteit en makkelijk aan te brengen. Ik kan Muurstickersenzo aan iedereen aanbevelen!

Marleen

Mooie vlinders makkelijk te bevestigen.

We vonden op de website een leuke muursticker voor onze babykamer maar we wilden hem graag gespiegeld hebben, dat was geen enkel punt! Een berichtje naar de klantenservice en het kon geregeld... We vonden op de website een leuke muursticker voor onze babykamer maar we wilden hem graag gespiegeld hebben, dat was geen enkel punt! Een berichtje naar de klantenservice en het kon geregeld worden, super!
Inmiddels is de sticker binnen en hebben we hem opgeplakt, ging prima en het staat waanzinnig leuk!

Zeer klantvriendelijk, snelle levering en mooie producten!