PEETERS INGRID

Bestelling in orde - vlugge levering - sticker moet nog gekleefd worden

Correcte en snelle levering

Snelle en correcte levering. Het product nog niet gebruikt, dus daarover kan ik nog niets zeggen

Freddy

Super service en erg goed geholpen. Raad dit aan iederen dan ook aan.

wendy balk

Super mooie stickers mooie kwaliteit Super klantenservice Ik ben er heel tevreden over en raad iedereen muurstickersenzo aan

Duidelijke website. Drie verschillende muurstickers besteld, die allemaal op een ander moment geleverd werden, maar ik kreeg hierover goede informatie via de mail. Heel tevreden!

Vergeldt

De snelle service is goed. ook de hulp bij de problemen die er waren met de stickers werden super en snel opgelost. wat ons wel tegen viel is dat de stickers snel inscheuren, soms niet helemaal... De snelle service is goed. ook de hulp bij de problemen die er waren met de stickers werden super en snel opgelost. wat ons wel tegen viel is dat de stickers snel inscheuren, soms niet helemaal losgesneden zijn van de rest van het vel, waardoor het randje niet mooi is. Het bleek dat van onze bestelde sticker 2 soorten zijn, jammer dat de leverancier beslist welke hij opstuurt en niet de koper laat kiezen, men beeld het ene af op de site maar sturen het andere op omdat de leverancier deze versie mooier vind ?!?! wij vinden toch echt de andere versie mooier.

Koops

Snelle levering, prima website