Vanessa

Super! Maura was ontzettend vriendelijk, reageerde snel en dacht goed mee!

Kristel

Fantastische service en snelle levering, product is ook super

Daniëlle

Mijn ervaring met Muurstickers. nl is uitstekend! De service is geweldig! Je bestelling wordt snel geleverd en er wordt veel waarde gehecht aan een persoonlijke benadering. Dit heb ik als klant heel... Mijn ervaring met Muurstickers. nl is uitstekend! De service is geweldig! Je bestelling wordt snel geleverd en er wordt veel waarde gehecht aan een persoonlijke benadering. Dit heb ik als klant heel fijn gevonden. Bij de eerste levering zat een muursticker die niet goed hechtte. Deze viel van de muur en was behoorlijk beschadigd. Ik vroeg of hier meer ervaringen mee waren. Im kreeg een zeer vriendelijk en uitgebreid antwoord. Ik kreeg de beschadigde sticker helemaal kosteloos vergoed!

Carolien

Deursticker en vlinders zijn van een prachtige kwaliteit! En wat een super service hier! Ik had iets verkeerd begrepen bij de bestelling, maar dat is super lief en snel opgelost!

B. Maessen

Fijne persoonlijke benadering. Vragen werden snel beantwoord. Fijne producten.

Zeer tevreden. Snelle levering en schitterend eindresultaat!

Ik had in eerste instantie een PVC sticker bestelt. Onder de sticker stond de tekst "De stickers plakken op bijna iedere gladde ondergrond. Let er wel op dat de ondergrond schoon en droog is." Omdat... Ik had in eerste instantie een PVC sticker bestelt. Onder de sticker stond de tekst "De stickers plakken op bijna iedere gladde ondergrond. Let er wel op dat de ondergrond schoon en droog is." Omdat eerdere bestelde stickers van websites op mijn muur zonder structuurverf e.d. goed plakten, ging ik er vanuit dat dat bij deze sticker ook het geval zou zijn. De tekst gaf mij geen aanleiding om hieraan te twijfelen. Thuis bleek de sticker vrijwel direct los te laten. Na contact met muurstickersenzo werd het verschil tussen PVC en Vinyl uitgelegd. De website blijft verwarrend, op voorhand wordt geen keuze gevraagd tussen PVC en Vinyl waardoor ik als klant niet werd getriggerd hierop te letten. Na contact heb ik een nieuwe sticker kunnen uitzoeken, heel fijn.

Top stickers. Top service... Leuke reactie op email! Voor de volgende muurstickers weet ik waar ik zijn moet!!

Judith

Goede communicatie gehad via de chat op de website. Product was snel geleverd en voldoet aan onze verwachting. Was ook makkelijker aan te brengen dat we van te voren gedacht hadden. Dochter is... Goede communicatie gehad via de chat op de website. Product was snel geleverd en voldoet aan onze verwachting. Was ook makkelijker aan te brengen dat we van te voren gedacht hadden. Dochter is helemaal happy.

Maureen

Wederom erg tevreden! Ik heb voor de tweede keer een bestelling geplaatst. De bestelling was snel binnen en de sticker staat erg mooi.